lørdag 31. desember 2011

Julegaver

Det har ikke blitt laget så mange julegaver i år som jeg hadde tenkt, men noen har det jo blitt.
Denne luen har jeg strikket flere av tidligere den er fra Dale hefte 195. Luen er strikket på bestilling av samboerer til min far som ville gi den i julegave til en gutt litt eldre enn trollungen.

Produkt #102
Oppskrift : Dale hefte nr 195
Størrelse: 4 år
Garn: Brun-merino extra fine 66g
Pinnestr: 3,5 og 4
BOOST along

Denne strikket jeg til babyen til venninnen min, oppskriften fant jeg på Ravelry - Pepita
Jeg valgte å ikke strikke fot sånn som det står i oppskriften, men bare å strikke lenger vrangbord.

Produkt #101
Oppskrift : Pepita
Størrelse: 3-6 mnd
Garn: Dale baby ull 146g
Pinnestr: 2,5

Disse sokkene - Nutkin sock- strikket jeg til jul til mamma, fargen på bildet ble ikke like fin som i virkeligheten. Lys blå med sølv fiber i.
Produkt #100
Oppskrift : Nutkin sock
Størrelse: ca 38
Garn: Starry - dreamincoloryarn.com, 75g
Pinnestr: 2,5

Til niesen vår strikket jeg Litle sisterdress til jul, den er strikket i str 2 år. Hun er ganske liten så den er nok litt for stor enda, men den vil nok passe etterhvert.
Produkt #99
Oppskrift : Litle sisterdress
Størrelse: 2år
Garn: Stork fra dale, 150g
Pinnestr: 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar