lørdag 31. desember 2011

Babygaver

I November fikk en venninne en nydelig liten prinsesse, så da måtte det jo strikkes noe varmt og godt til den lille. Jeg var en tur innom pinnsvin design en lørdag og da kjøpte jeg mønster og garn til Baby i rib, den er strikket i Duo silke. Det var kjempe deilig å strikke med.  Trøyen strikket jeg i str 3-6 mnd men den var liten i str og tror den passet med en gang, en annen gang ville jeg nok strikket den større eller større pinne str.

 Produkt #95-96
Oppskrift: Trøye - Baby i ribb
                 Lue - Liten lue fra Myk start
Garn: Duo silke, 24g og 18g
Størrelse: 3-6 mnd
Pinnestr: 2,5
BOOST along


Jeg strikket også en mini  Baby i ribb til dukken til hun som ble storesøster.
Produkt #94
Oppskrift: Trøye - Baby i ribb
Garn: babyull, 28g
Størrelse: dukke
Pinnestr: 2,5
Restene av babyullen ble til en djevellue fra myk start. liker de luene veldig godt, syns de sitter så godt på.

Produkt #93
Oppskrift: Djevell lue fra myk start

Garn: babyull, 25g
Størrelse: 9-12 mnd
Pinnestr: 2,5
BOOST along

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar