torsdag 31. mars 2011

Ny lue til trollungen

I februar strikket jeg Marius genser til trollungen, men den har ikke blitt brukt så mye siden jeg ikke hadde en lue som jeg syntes passet til genseren. Så da var det jo absolutt på tide å få gjort noe med det. Jeg har surfet litt på nettet og fant bloggen til Maja, en kjempe flott blogg. Hun hadde strikket /laget oppskrift på en MaJiuslue (og lagt ut oppskriften på den) men den var ikke helt slik jeg haddde tenkt til han små. Så jeg tok utganspunkt i mønsterdiagrammet og strikket den slik jeg ville ha den, og den passer perfekt til trollungen. Men jeg skal prøve å strikke oppskriften hennes slik hun har laget den, og da tror jeg at jeg skal strikke en til meg :)
                                     


Produkt # 19
Oppskrift: Mønsterdiagram fra majas hobbykrok
Størrelse: 2-3 år
Garn: Rubin 61g
Pinnestr: 3 og 3,5
BOOST along

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar