fredag 18. februar 2011

Da ble det A&C lue på meg og..

Har sett i mange blogger og forum de tøffe luene fra Arne og Carlos. Så da måtte jo jeg også prøve meg :) Har strikket to space invaders luer, men er mange flere fra hefte jeg har tenkt å prøve meg på. Så nå skal jeg være varm på ørene når jeg er ute å leker med barna i barnehagen. Ble ferdig med de i starten av februar, men har ikke orket å ta bilde av de før ikveld. Har ikke vært helt 100% den siste uken, den lile trollungen smittet meg med influensa :(

Et nøste rødt og hvitt og to nøster blått var nok til 2 luer, og de var superraske å strikke.


Produkt # 6 og 7
Oppskrift: lue hefte til Arne og Carlos
Str: voksen
Garn: Freestyle
Pinnestr: 4 og 4,5 79g og 82 g
BOOST along og Gave along


Dette varmeflaske trekket strikket jeg i Januar, men har helt glemt å legge den ut. Denne havner i gavekassen.



Produkt # 8
Oppskrift: Sandnes Toving Tema 16
Garn: Tove 81g
Pinnestr: 3,5
BOOST along og Gave along

1 kommentar:

  1. De luene er utrolig stilige:) Lenge siden jeg har tittet innom, utrolig mye fint du har laget. Blir rent misunnelig på strikkeegenskapene dine jeg, kjempeflink er du!

    SvarSlett