søndag 2. januar 2011

Siste prosjekt for 2010 og plan for 2011

Jeg hadde en plan i 2010 og det var at jeg skulle strikke "bare" av lageret og minke garnlageret mitt frem til 2011. Jeg hadde 01.01.10 et lager på 22,198 kg og jeg har strikket opp 7,559 kg i løpet av 2010. MEN problemet er jo at jeg har økt det med 9,350kg i tillegg, så 01.01.11 sitter jeg med et garn lager på 26,111kg. Så det gikk ikke akkurat som planlagt nei, men jeg prøver igjen i år :)





Og kanskje får jeg litt hjelp i år :) den lille trollungen på litt over 2 år har annonsert at han vil strikke og :) *stolt mor* men tror nok vi må vente en stund med det..


Jeg har brukt litt av romjulen til å surfe litt i blogglandia og ble litt innspirert av Kjerstin sin blogg. Hun har nummeret alt hun har laget i 2010, så det tenkte jeg at jeg skulle gjøre i 2011 så får vi se hvor mye som blir laget i løpet av året...
Jeg har meldt meg på BOOST along på uformelt og 2010 sitt siste fullførte strikkesak ble disse vottene.



Oppskrift: Rillestrikkede votter fra nøstebarn
Størrelse: ca 3år
Garn: Rester av mor aase og sportsgarn, 47g
Pinner: nr 3,5

1 kommentar:

  1. Fine votter! Og mye annet lekkert bakover i bloggen din.
    Jeg synes du har vært kjempeflink til å bruke av lageret ditt jeg, litt sirkulasjon må det være. Noe gammelt ut, noe nytt inn ;)

    SvarSlett