søndag 2. januar 2011

Godt nyttår..

Da var julen over for denne gang, og det skal bli godt å komme tilbake til vanlige dager. Jeg elsker julen, men i år ble den ikke helt som denne skulle. For det første kom den ALTFOR fort på, trodde jeg hadde alverdens tid på meg.. men nei.. Og for det andre startet jeg med forkjølelse og avsluttet med spy syken i romjulen :( men men.. det er over for denne gang, og denne gang SKAL jeg være godt forberedt når desember kommer.. :)

Nå kan jeg jo vise noen av de julegavene som jeg ikke har vist frem.


Disse heklet jeg til min mormor, hun har tidligere fått en større duk i samme mønster så denne gang ble det noen små brikker.

Denne heklet jeg til min mor. Liker veldig godt denne brikken, har laget en slik til meg også men aner ikke hvor den er for øyeblikket. Men den dukker vel opp :)



Min søster ønsket seg bare en ting til jul av meg og det var Bella votter, så da måtte hun nesten få det (hun fikk andre ting også).

Mønster: Bellas mittens

Garn: Iglo ca 142g

Pinner: nr 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar