søndag 25. oktober 2009

Velkommen til min første blogg :)

Da har jeg endelig fått meg blogg. Men har ikke helt funnet ut hvordan jeg vil ha det her inne, så blir vel litt prøving og feiling her inne den første tiden.

Denne drakten begynte jeg på til min lille trollunge en gang før påske, men så kom sommeren og varmen og den ble liggende urørt over sommeren. Men den ble endelig ferdig nå i oktober til vi skulle på hyttetur på fjellet:) og han små var veldig fornøyd med den ser det ut som. Han vagger rundt, akkurat som en liten pingvin :)






24 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig! Både dressen og ungen! Og gratulerer med blogg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg :-)
    Søt liten pingvin du har der. Gleder meg til å se mer av det du lager.

    SvarSlett
  3. Noe så herlig!
    Gratulerer - og velkommen inn i bloggverdenen :-)

    SvarSlett
  4. Hei på deg...

    gratulere med blogg... kos deg masse og ha en fin uke...

    SvarSlett
  5. Heisann.
    Gratulerer med ny blogg. Kjempesøt pigvin du har ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med bloggen. Nydelig liten pingvin du har der :-)

    SvarSlett
  7. Grtulere med blogg. Den pinnsvindressen er barr så nydelig.
    Lykke til med bloggingen,

    SvarSlett
  8. Gratulerer med blogg!
    Herlig unge i herlig dress! :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med blogg!
    En herlig liten pingvin du har ;)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bloggen! Håper du vil kose deg med å lage nye, spennende innlegg! Ha en fin mandag :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med blogg. gleder meg til å se hva for noe fint mer du kan finne på.
    Pingvin dressen var kjempefin.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med blogg :) Kjempe søt pingvindress og modell :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med bloggen. Sød lille pingvin du har ;-)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ny blogg :) Det er kjempe morsomt å blogge, så jeg håper du får mange hyggelige stunder med denne. Og den pingvinen din var jo bare helt bedårende :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med blogg :)
    Du er jo godt igang allerede, så det blir spennende å følge med videre.

    SvarSlett
  16. Gratulerer med bloggen din. Nydelig liten pingvingutt her. Blir spennende og se frammover på det du gjør. Ha ei fin og kreativ uke.

    SvarSlett
  17. Intet mindre enn bedårende!
    Og gratulerer med bloggen :)

    SvarSlett
  18. Slitan med blogg, og FOR en kul drakt! Den gjorde seg veldig godt på en liten kropp.

    SvarSlett
  19. Så fin pingvindrakten ble! Gratulerer med blogg!

    SvarSlett
  20. Velkommen til bloggiland! Første gang jeg ser en pingvindress i bruk (med unntak av i heftet, andre bloggere har vist den fram uten innhold), og den er bare så utrolig herlig! Nå er jeg 100% overbevist om at jeg må strikke en slik selv. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  21. Herlig dress da! Reine halloween kostyme=D

    SvarSlett